Overslaan en naar de inhoud gaan

Blog

Je bent zo sterk als je zwakste schakel. Daarom hechten we veel belang aan het transparant delen van begrijpbare kennis over de ins en outs van het digitale ecosysteem.

Blog Digital in '22

Digital in '22: dit moet je weten!

De nieuwste editie van de imec.digimeter is de wereld in gestuurd. Wil jij op de hoogte zijn van de nieuwe digitale trends? Lees hier de opmerkelijke resultaten.

Lees meer

Blog social engagement

7 tips om jouw social engagement te optimaliseren.

1-op-1 ambassadeurs zijn net zo belangrijk als harde conversies, al wordt dit vaak vergeten. Menselijke interacties zijn zeer belangrijk in je algemene sociale media strategie, waarom? Dat lees je hier.

Lees meer

Blog nieuwe zoo keepers

Kersvers duo versterkt Blue Zoo.

De nieuwe stagiaires Charlotte en Kyana versterken de komende drie maanden het team van Blue Zoo. Samen studeren ze (normaal😉) in juni af aan de bacheloropleiding Communicatiemanagement van Hogeschool PXL. Met hun passie voor sociale media zetten ze hun beste beentje voor in deze wondere wereld van online communicatie.

Lees meer

Hoe wordt Blue Zoo lid van jouw team?

Zo wordt Blue Zoo deel van jouw team.

Sta jij dagelijks aan het roer van een bedrijf? Dan ken je waarschijnlijk het belang van social media (marketing). Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram of TikTok, daar voelen we ons bij Blue Zoo als een school vissen in het water! 🐟 De stap naar een extern bedrijf is lang niet zo groot als je zou denken. Daarom leggen we hier alvast uit hoe wij deel kunnen worden van jouw team.

Lees meer

Teaser Black Friday blog

Black Friday: wanneer het wel werkt.

Laat ons meteen duidelijk zijn: nee, je moet niet (elk jaar) met Black Friday mee doen. Maar als je een campagne lanceert via social advertising, doe het dan goed. Na een goed idee is je uitwerking net zo belangrijk. Wat zorgt er nu precies voor dat je advertentie de juiste aantrekkingskracht heeft? We blikken terug op een aantal opvallende campagnes van dit jaar, want ook wij zaten uiteraard in de doelgroep van vele marketeers. 🎯 

Lees meer

De ideale social media frequentie

De ideale postfrequentie.

We krijgen wel vaker de vraag: “Hoe vaak moet ik voor mijn bedrijf nu precies posten op social media?“. Terecht een denkoefening waard! Je wil immers voldoende aanwezig zijn en geen kansen missen, maar als ‘spam’ gezien worden is natuurlijk no way to go. Wij geven je daarom graag enkele richtlijnen.

Lees meer