Je bent zo sterk als je zwakste schakel. Daarom hechten we veel belang aan het transparant delen van begrijpbare kennis over de ins en outs van het digitale ecosysteem.
Google zet sterk in op veiligheid van haar advertentieomgeving, zowel voor de adverteerders als de gebruikers. Logisch, want die zijn met veel. Wereldwijd wordt er 99.000 keer per seconde op de zoekknop (of de enter) geklikt. Adverteerdersverificatie is een volgende stap in de richting van die veilige omgeving.
Lees meer
ChatGPT is een hot topic. Maar wat is generative AI nu eigenlijk en kan het een impact hebben op de rol van social content creators en community managers?
Lees meer
Google Analytics updatet naar Google Analytics 4 (GA4 voor de vrienden). Waarom je GA4 best zo snel mogelijk de hand schudt, vertellen wij je graag!
Lees meer
De nieuwste editie van de imec.digimeter is de wereld in gestuurd. Wil jij op de hoogte zijn van de nieuwe digitale trends? Lees hier de opmerkelijke resultaten.
Lees meer
1-op-1 ambassadeurs zijn net zo belangrijk als harde conversies, al wordt dit vaak vergeten. Menselijke interacties zijn zeer belangrijk in je algemene sociale media strategie, waarom? Dat lees je hier.
Lees meer
De nieuwe stagiaires Charlotte en Kyana versterken de komende drie maanden het team van Blue Zoo. Samen studeren ze (normaal😉) in juni af aan de bacheloropleiding Communicatiemanagement van Hogeschool PXL. Met hun passie voor sociale media zetten ze hun beste beentje voor in deze wondere wereld van online communicatie.
Lees meer