Overslaan en naar de inhoud gaan

Blog

Je bent zo sterk als je zwakste schakel. Daarom hechten we veel belang aan het transparant delen van begrijpbare kennis over de ins en outs van het digitale ecosysteem.

De ideale social media frequentie

De ideale postfrequentie.

We krijgen wel vaker de vraag: “Hoe vaak moet ik voor mijn bedrijf nu precies posten op social media?“. Terecht een denkoefening waard! Je wil immers voldoende aanwezig zijn en geen kansen missen, maar als ‘spam’ gezien worden is natuurlijk no way to go. Wij geven je daarom graag enkele richtlijnen.

Lees meer

Blog Alfabettesting

De kracht van alfabet testing.

Wist je dat je door aan alfabet-testing te doen, de CPC van een campagne tot wel €0,40 kan doen dalen? Elke advertentie die online gaat is ongetwijfeld wel gebaseerd op instinct. Maar toch, hoe sterk je buikgevoel ook is, resultaten zijn nog sterker. We zien dan ook graag zwart op wit wat er het best werkt voor elke afzonderlijke doelgroep en boodschap. Alleen op die manier doe je de performance van je campagne de lucht in schieten. 🚀

Lees meer

Facebook en Instagram advertentie-opmaak

Facebook- en Instagram advertentie opmaak.

Trek jij ook volop de kaart van social media advertising? Dan moet je heel wat strategische beslissingen maken. Je mag je gedachten echter niet laten afdwalen, want de laatste stap in het hele proces is van cruciaal belang: de opmaak van je advertentie.

Lees meer

Haal alles uit je LinkedIn bedrijfspagina

Haal alles uit je LinkedIn bedrijfspagina.

Met meer dan 3,5 miljoen gebruikers, behoort LinkedIn tot de één van de meest gebruikte social media kanalen in België. Waar het vroeger vooral gebruikt werd om openstaande vacatures te zoeken (aan user kant) en in te vullen (aan company kant), zien we dat het platform nu veel breder wordt ingezet. Het kan als bedrijf dus zeker interessant zijn om mee op die LinkedIntrein te springen. In deze blog lees je hoe je alles uit je bedrijfspagina haalt.

Lees meer

Facebook Bulletin

Zuckerberg introduceert Bulletin.

Geen trein waar Facebook niet de machinist van is. Dat bewijzen ze nog maar eens met the new kid in town: Bulletin. Zuckerberg kondigde het bestaan ervan via een Audio Room aan, en één dag later ook in dit artikel. De bedoeling van Bulletin? Creatievelingen met een vlotte pen (of stem) een plek geven op Facebook.

Lees meer

Maak social weer sociaal

Maak jouw social weer sociaal

Social media is social. Op de juiste kanalen zal je dan ook steeds jouw community terugvinden. Likes, reacties, vragen… Hoe meer (inter)actie, hoe beter. Maar hoe ga je correct om met de fans van jouw bedrijf? Wat doet een community groeien? We leggen graag uit hoe je zelf aan de slag kan met straf community management.

Lees meer