Overslaan en naar de inhoud gaan

Cases

Van KMO tot multinational, wij gaan voor elke klant met veel enthousiasme aan de slag. Hoe we onze expertise in praktijk brengen, lees je hier.

Gemeente Laakdal

De juiste kandidaat voor elke vacature bij Laakdal.

Iedereen is welkom in Laakdal. Meer nog: nieuwe collega’s zijn extra welkom. De gemeente kampte al enige tijd met moeilijk in te vullen vacatures, omwille van de zeer specifieke vereisten. De doelgroep van deze campagne moest daarom onmiddellijk de juiste zijn: een uitdaging die we blij Blue Zoo maar al te graag aangingen! We leggen even uit hoe we maar liefst 23 targets uit een zeer specifieke doelgroep tot bij de gemeente brachten. 

Lees meer

gent.jpg

Hoe wij 470 Gentenaars verzamelden voor imec

Nervocity is een studie waarbij imec onderzoek doet naar stress in de stad Gent. Om op sociale media respondenten te verzamelen, schakelden ze onze Blue Zoo Keepers opnieuw in. Met een uiteindelijke kost van €3,48 per inschrijving kunnen we wel écht van performance spreken. Het geheim van dit succes? Dat verklappen we in deze case.

Lees meer

Quick-Step

Wereldwijd community management voor Quick-Step vloeren

We kloppen graag nog eens op dezelfde nagel: social media is social. Daarom geloven we steevast in de waarde van zuiver, snel, beleefd en juist community management en customer service via onze geliefde kanalen. Sinds 2017 ondersteunen we het Quick-Step team, om alle inkomende comments, vragen en klachten af te handelen, samen met het marketing- en service team.

Lees meer

Prospeed Engineering

Porsche oldtimers op onderhoud.

ProSpeed Engineering is dé specialist voor classic cars en oldtimers. We gingen aan de slag met een concrete leadcampagne en duidelijk doel voor ogen: zoveel mogelijk (Limburgse) oldtimer liefhebbers overtuigen voor een check-up bij ProSpeed Engineering.

Lees meer

Stad Genk - Iedereen Genkt

Straffe stadscommunicatie voor Stad Genk.

Steden en gemeenten worden tegenwoordig geconfronteerd met steeds mondiger en kritischer wordende inwoners en passanten. Dit dwingt hen tot interactievere communicatie die alsmaar meer op maat moet. Daarom doen ze steeds vaker een beroep op sociale media. Deze platformen bieden de mogelijkheid om heel (kosten)efficiënt en exact te mikken op specifieke doelgroepen.

Lees meer

Case Q8

Community building bij werknemers.

Dezelfde sfeer en gezelligheid onder de collega’s, maar dan vanop afstand? Mobiliteitsspeler Q8 is er met de hulp van Blue Zoo succesvol in geslaagd om tijdens de coronacrisis een online Facebookcommunity uit te rollen voor al haar medewerkers, om zo nog sterker te focussen op de verbondenheid. Zowel op kantoor als thuis staat Q8 er voor haar medewerkers. We leggen je graag uit hoe ze dit o.a. doen via Facebook.

Lees meer