
Hit The Roadster, Jack!
Grenzen verleggen, dynamische uitdagingen en de pure kwaliteit van BMW: dat was onze tweedaagse roadtrip met BMW Motorrad Belux. Uit 691 (!) inschrijvingen selecteerden we samen met het team van BMW 4 deelnemers vanuit de social media community voor dé roadtrip. We doorkruisten het land met een duidelijke doel voor ogen: #MakeLifeARide 😎🔥

Je social media aanwezigheid en reputatie zijn maar zo sterk als de relatie die je hebt met de community. Social media is social. Voor
BMW Motorrad Belux gingen we nog een stap verder en gingen we op zoek naar 4 échte fans binnen onze online community. Via een online rekruteringscampagne verzamelden we 691 inschrijvingen! We vroegen aan de community waarom zij graag mee op roadtrip willen. En eerlijk gezegd: we werden omver geblazen met de inzendingen. Elk hadden ze hun eigen redenen om deel te nemen, maar één ding hadden ze gemeen: een grenzeloze liefde en passie voor BMW Motorrad.
Content van eigen bodem.
Sinds het najaar van 2017 beheren we de social media kanalen van
BMW Motorrad Belux. We focussen week na week op de relatie met de community. Via inspirerende posts en campagnes bereiken we zo duizenden BMW Motorrad Belux fans. Om de relatie tussen het merk en de social media community nog meer te versterken en om de loyale fans te bedanken, kwamen we op het idee om 4 gelukkigen een roadtrip cadeau te doen. Op die manier creëerden we meteen ook een lading content van eigen bodem, in samenwerking met Medialife.
Met de G 310 R, F 900 R, R 1250 R en S 1000 R doorkruisten we het hele land, met prachtig beeldmateriaal tot gevolg. Van de befaamde kasseien van de Paddestraat naar de Vlooybergtoren. Daarnaast genoten we samen met het hele team ook van een gezellig diner en deugddoende B&B-overnachting. Mooi toch?
Via het Instagram account zorgen we ook voor live coverage van deze tweedaagse. Check zeker de highlight. ➡️
Het resultaat mag er zijn!
Zin om nog meer Roadster Trip sfeer op te snuiven? Wij ook! Laat ons beginnen met de aftermovie. 🔥😉





