• Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Instagram - White Circle

Kempische Steenweg 311 bus 1.02

3500 Hasselt

2019 Blue Kangaroo BVBA

HR-logo-w.png

Met de steun van

 
 

Met Blue Kangaroo verzamel en valideer je alle info op één plaats.

 

Uitgebreide en praktische info bij de hand.

Elke situatie (of case) zit vervat in uitgeschreven scenario’s: van vraag/probleem naar kadering, de waarom’s en de oplossing. Ondersteund door contactpersonen, afbeeldingen en andere nuttige middelen die binnen jouw bedrijf nodig zijn of handig zijn om de vraag te verduidelijken naar je klant toe.

API-integratie.

Je FAQ op je website voeden vanuit Blue Kangaroo? Ja, de tool houdt bij welke cases (bijvoorbeeld vragen) het vaakst aangeklikt worden. Via de API is het mogelijk om op basis daarvan je FAQ te ondersteunen op je website. Zo krijgen je klanten via jullie rechtstreeks communicatie én via de website het snelst de info die ze zoeken.

Altijd up-to-date.

Vragen en antwoorden zijn variabel in tijd. Met Blue Kangaroo maak je het mogelijk om antwoorden een beperking in tijd te geven. Zeker in crisiscommunicatie een waardevolle troef.

Continue validatie.

“Is dit officiële info? Klopt dit nog?” Twee vragen die je je met Blue Kangaroo al niet meer moet stellen. Het systeem zorgt ervoor dat elke case na verloop van tijd (die je zelf bepaalt) gecontroleerd moet worden. Nieuwe prijzen, contactpersonen, wetgeving… worden dus steeds correct ingevuld.

Beheersbaar in alle talen.

Soms moet je meer dan één taal beheersen binnen je bedrijf of naar je community. Blue Kangaroo laat je eenvoudig tussen talen switchen en brengt je snel naar het juiste antwoord, ongeacht de taal.

Please reload

 
 

*prijs per extra user: in overleg.

*fair use policy is van toepassing op het dataverbruik/storage