De ultieme kennisdatabank voor je bedrijf.

Binnen je team verschilt de kennis wellicht nog te vaak. Met Blue Kangaroo helpen we jullie om te streven naar unisono communicatie en coherente informatie.

 

Met Blue Kangaroo verzamel en valideer je alle info op één plaats.

Het gebruik van Blue Kangaroo.

Community management

Voor community managers is dit de ideale tool. Of het nu gaat om vaak gestelde vragen of een gevoelige kwestie: Blue Kangaroo is de tool waarin je overzichtelijk al je antwoorden klaar hebt staan, met in één klap ook de nodige afbeeldingen, documenten en andere belangrijke zaken. Zo kan je snel en toch 100% correcte en gevalideerde informatie tot bij jouw community brengen. Een ongelooflijke troef.

Interne communicatie

In een onderneming is het van levensbelang dat iedereen snel en makkelijk aan de juiste informatie kan. Onze tool garandeert een optimale bedrijfswerking en beperkt het tijdverlies met eindeloze zoektochten naar de gewenste antwoorden. Blue Kangaroo is snel en adequaat.

Crisiscommunicatie

Een crisis brengt altijd stress met zich mee: je krijgt oneindig veel vragen, maar de antwoorden volgen bijna nooit snel genoeg. Blue Kangaroo maakt het mogelijk om altijd en overal de laatste, officiële stand van zaken ter beschikking te maken en om iedereen met enkele klikken op de hoogte te houden.

 

Troeven

Uitgebreide en praktische info bij de hand.

Elke situatie (of case) zit vervat in uitgeschreven scenario’s: van vraag/probleem naar kadering, de waarom’s en de oplossing. Ondersteund door contactpersonen, afbeeldingen en andere nuttige middelen die binnen jouw bedrijf nodig zijn of handig zijn om de vraag te verduidelijken naar je klant toe.

API-integratie.

Je FAQ op je website voeden vanuit Blue Kangaroo? Ja, de tool houdt bij welke cases (bijvoorbeeld vragen) het vaakst aangeklikt worden. Via de API is het mogelijk om op basis daarvan je FAQ te ondersteunen op je website. Zo krijgen je klanten via jullie rechtstreeks communicatie én via de website het snelst de info die ze zoeken.

Altijd up-to-date.

Vragen en antwoorden zijn variabel in tijd. Met Blue Kangaroo maak je het mogelijk om antwoorden een beperking in tijd te geven. Zeker in crisiscommunicatie een waardevolle troef.

Continue validatie.

“Is dit officiële info? Klopt dit nog?” Twee vragen die je je met Blue Kangaroo al niet meer moet stellen. Het systeem zorgt ervoor dat elke case na verloop van tijd (die je zelf bepaalt) gecontroleerd moet worden. Nieuwe prijzen, contactpersonen, wetgeving… worden dus steeds correct ingevuld.

Beheersbaar in alle talen.

Soms moet je meer dan één taal beheersen binnen je bedrijf of naar je community. Blue Kangaroo laat je eenvoudig tussen talen switchen en brengt je snel naar het juiste antwoord, ongeacht de taal.

Please reload

Klinkt interessant, maar wat met de onboarding?

80% is voorbereiding, 20% is communicatie.

 

Met die 80% helpt Blue Kangaroo je. Alles vertrekt vanuit ons credo: geen problemen maar oplossingen. Snel de juiste informatie beschikbaar maken, dat was voor ons de reden om met Blue Kangaroo te starten. We gooien je dan ook niet in het bad zonder zwembandjes. Bij de pricing modules voorzien we begeleiding en zijn we steeds voor je beschikbaar. Zowel bij opstart, als wanneer je aan boord bent.

 
 

Pricing

*prijs per extra user: in overleg.

*fair use policy is van toepassing op het dataverbruik/storage

Welke optie het beste bij jullie past?
Contacteer ons gerust (voor een koffietje) en we bekijken het graag samen met jullie.

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Instagram - White Circle

Kempische Steenweg 303 bus 200

3500 Hasselt

2020 Blue Zoo BV

HR-logo-w.png

Met de steun van